Skip to Content

Фінансові ресурси

Інформація про виконання зведеного бюджету

Фастівського району за 2017 рік

Станом на 1 січня 2018 року платниками податків сплачено до загального фонду зведеного бюджету Фастівського району коштів в сумі  74,4  млн. грн., що становить 113,5 % до запланованих  показників за 2017 рік з урахуванням змін, відповідно до  районного бюджету 38,0 млн. грн., що становить 112,8 %. За рахунок перевиконання надходжень в порівнянні з запланованими показниками,  в цілому  збільшено місцеві бюджети на 17,7 млн. грн., зокрема районний бюджет на 10,0 млн. грн.

Видатки районного бюджету здійснюються відповідно функціонально-економічного розподілу вчасно та в повному обсязі. Заборгованості з виплати заробітної плати  та оплати енергоносіїв бюджетні установи району не мають.

 

Інформація про виконання зведеного бюджету

Фастівського району  станом на 1 вересня  2018 року

Станом на 1 вересня 2018 року платниками податків сплачено до загального фонду зведеного бюджету Фастівського району коштів в сумі 52,6  млн. грн, що становить 104,1 % до запланованих  показників за січень-серпень з урахуванням змін, та 62,7 % до річних показників з урахуванням змін, відповідно до  районного бюджету 27,1 млн. грн, що становить 103,7 %, та 58,8 %. Виконання в розрізі місцевих бюджетів.

Аналіз виконання доходної частини (власні та закріплені) на 1 вересня 2018 року

 

Найменування

Бюджет з урахуванням уточнень

Уточнений план

 на січень-серпень

 

 

Факт

Виконання за січень-серпень

 

Довідково % виконання до     річного плану

 
 

%

відхилення

 

Бортники

620 000

431 400

421819

97,8

-9 581

68,0

 

В.Гуляки

749 090

404 390

473 773

117,2

69 383

63,2

 

Веприк

820 000

554 800

583 153

105,1

28 353

71,1

 

Волиця

1 714 600

1 052 300

1232338

117,1

180 038

71,9

 

В.Снiтинка

614 000

337 300

326 627

96,8

-10 673

53,2

 

Дiдівщина

1 025 000

531 500

598 550

112,6

67 050

58,4

 

Дмитрiвка

725 000

411 900

582 150

141,3

170 250

80,3

 

Дорогинка

2 227 300

1 353 300

1027383

75,9

-325 917

46,1

 

Кищенцi

420 000

283 100

293 964

103,8

10 864

70,0

 

М.Слобiдка

1 788 000

1 017 700

1028023

101,0

10 323

57,5

 

М.Половецьке

2 533 000

1 786 200

1744037

97,6

-42 163

68,9

 

М.Снiтинка

593 000

326 400

318 406

97,6

-7 994

53,7

 

Оленiвка

678 550

396 550

403 527

101,8

6 977

59,5

 

Паляниченцi

1 547 000

1 015 100

989 714

97,5

-25 386

64,0

 

Пилипiвка

1 431 200

999 300

1073076

107,4

73 776

75,0

 

Пришивальня

631 000

416 700

649 424

155,8

232 724

102,9

 

Скригалiвка

624 400

331 000

431 327

130,3

100 327

69,1

 

Томашiвка

2 300 000

1 465 500

1565120

106,8

99 620

68,0

 

Трилiси

1 854 000

1 194 000

1242204

104,0

48 204

67,0

 

Фастiвець

1 005 700

684 700

719 603

105,1

34 903

71,6

 

Червона

843 000

570 600

553 284

97,0

-17 316

65,6

 

Мотовилiвка

3 009 000

2 106 700

2368011

112,4

261 311

78,7

 

Яхни

673 000

254 900

428 937

168,3

174 037

63,7

 

Борова

5 964 000

4 070 100

4161608

102,2

91 508

69,8

 

Кожанка

3 540 000

2 483 600

2364549

95,2

-119 051

66,8

 

Разом

37 929 840

24 479 040

25580606

104,5

1 101 566

67,4

 

Райбюджет

46 015 900

26 104 040

27057336

103,7

953 296

58,8

 

Всього

83 945 740

50 583 080

52637942

104,1

2 054 862

62,7

 
 

Видатки районного бюджету здійснюються відповідно до типової класифікації видатків місцевих бюджетів, які застосовують програмно-цільовий метод, вчасно та в повному обсязі. Заборгованості з виплати заробітної плати  та оплати енергоносіїв бюджетні установи району не мають.

Аналіз виконання загального фонду зведеного бюджету Фастівського району, структура надходжень  та порівняння до відповідного періоду минулого року.

Аналіз виконання  зведеного бюджету Фастівського районупо основних видах надходжень

 

 

 

 

 

 

 

 

(тис.грн)

 

Назва доходів

Фактичні надходження за січень-серпень 2017 року

Показники за січень-серпень 2018 року

2018 в порівнянні до 2017 року

 

Уточнений план

Факт

%

Відхилення

%

Відхилення

 
 

Всього

44337,9

50583,1

52637,9

104,1

2054,9

118,7

8300,0

 

Податок на доходи фізичних осіб

21467,9

25862,0

26817,0

103,7

955,0

124,9

5349,1

 

Єдиний податок

10231,7

12339,3

12407,6

100,6

68,4

121,3

2175,9

 

Плата за землю

8898,7

8556,7

7886,9

92,2

-669,8

88,6

-1011,7

 

Акцизний податок

1416,9

1654,1

1576,3

95,3

-77,8

111,2

159,4

 

Податок на нерухоме майно, відмінний від земельної ділянки

736,6

793,8

1254,2

158,0

460,4

170,3

517,6

 

 

Видаткова частина

Видатки загального фонду зведеного бюджету району виконані в сумі 252,7 млн.грн, що становить 65,9 відсотка уточнених призначень на 2018 рік. Видатки спеціального фонду складають 8,8 млн.грн., що становить 29  відсотків уточнених призначень  на  рік .

З районного бюджету здійснено видатків на 225,0 млн.грн., що становить 66,5 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік. Здійснено видатків зі спеціального фонду на суму 6,1 млн. грн., що становить 29,3 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік.

На фінансування захищених статей видатків зведеного бюджету спрямовано 91,8 % коштів в тому числі: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 124,8 млн.грн., що без цільових субвенцій та міжбюджетних трансфертів складає 81,2% запланованих на звітний період видатків  бюджету, на оплату енергоносіїв 13,9 млн.грн., що складає 9,1 % видатків, на оплату медикаментів 0,8 млн.грн, що складає 0,5 % видатків, на оплату продуктів харчування 1,6 млн.грн, що складає 1,0% видатків  бюджету.

Станом на 1 вересня 2018 року по загальному фонду кредиторська заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями та за спожиті бюджетними установами енергоносії відсутня.

Інформація про виконання зведеного бюджету

Фастівського району станом на 1 жовтня 2018 року

Дохідна частина

Станом на 1 жовтня платниками податків сплачено до загального фонду зведеного бюджету Фастівського району коштів в сумі 59,9  млн. грн, що становить 102,3 % до запланованих  показників за січень-вересень з урахуванням змін, та 71,3 % до річних показників з урахуванням змін, відповідно до  районного бюджету 31,7 млн. грн, що становить 99,8 %, та 68,9 %. Виконання в розрізі місцевих бюджетів.

Аналіз виконання доходної частини (власні та закріплені) на 1 жовтня 2018 року

 

Найменування

Бюджет з урахуванням уточнень

Уточнений план

 на січень-вересень

 

 

Факт

Виконання за січень-вересень

 

Довідково % виконання до     річного плану

 
 

%

відхилення

 

Бортники

620 000

454 200

479 060

105,5

24 860

77,3

 

В.Гуляки

749 090

424 090

509 062

120,0

84 972

68,0

 

В.Снiтинка

820 000

609 800

632 275

103,7

22 475

77,1

 

Веприк

1 714 600

1 155 200

1 467 497

127,0

312 297

85,6

 

Волиця

614 000

365 300

339 499

92,9

-25 801

55,3

 

Дiдівщина

1 025 000

581 400

668 037

114,9

86 637

65,2

 

Дмитрiвка

725 000

450 500

641 550

142,4

191 050

88,5

 

Дорогинка

2 227 300

1 534 600

1 088 355

70,9

-446 245

48,9

 

Кищенцi

420 000

311 300

320 279

102,9

8 979

76,3

 

М.Половецьке

1 788 000

1 052 400

1 062 331

100,9

9 931

59,4

 

М.Снiтинка

2 533 000

1 938 300

1 948 220

100,5

9 920

76,9

 

М.Слобідка

593 000

352 500

388 613

110,2

36 113

65,5

 

Оленiвка

678 550

418 850

423 763

101,2

4 913

62,5

 

Паляниченцi

1 547 000

1 138 700

1 096 258

96,3

-42 442

70,9

 

Пилипiвка

1 456 200

1 149 000

1 167 445

101,6

18 445

80,2

 

Пришивальня

649 000

449 400

661 253

147,1

211 853

101,9

 

Скригалiвка

624 400

349 900

546 414

156,2

196 514

87,5

 

Томашiвка

2 300 000

1 615 300

1 909 684

118,2

294 384

83,0

 

Трилiси

1 854 000

1 292 300

1 297 881

100,4

5 581

70,0

 

Фастiвець

1 005 700

754 200

766 143

101,6

11 943

76,2

 

Червона

843 000

624 600

628 338

100,6

3 738

74,5

 

Мотовилiвка

3 009 000

2 275 400

2 537 072

111,5

261 672

84,3

 

Яхни

673 000

271 400

471 442

173,7

200 042

70,1

 

Борова

5 964 000

4 486 300

4 609 549

102,7

123 249

77,3

 

Кожанка

3 540 000

2 724 100

2 543 099

93,4

-181 001

71,8

 

Разом

37 972 840

26 779 040

28 203 122

105,3

1 424 082

74,3

 

Райбюджет

46 015 900

31 743 200

31 682 976

99,8

-60 224

68,9

 

Всього

83 988 740

58 522 240

59 886 098

102,3

1 363 858

71,3

 
 

Видатки районного бюджету здійснюються відповідно до типової класифікації видатків місцевих бюджетів, які застосовують програмно-цільовий метод, вчасно та в повному обсязі. Заборгованості з виплати заробітної плати  та оплати енергоносіїв бюджетні установи району не мають.

Аналіз виконання загального фонду зведеного бюджету Фастівського району, структура надходжень  та порівняння до відповідного періоду минулого року.

Аналіз виконання  зведеного бюджету Фастівського району

по основних видах надходжень

 

Назва доходів

Фактичні надходження за січень-вересень 2017 року

Показники за січень-вересень 2018 року

2018 в порівнянні до 2017 року

 

Уточнений план

Факт

%

Відхилення

%

Відхилення

 
 

Всього

49505,0

58522,2

59886,1

102,3

1363,9

121,0

10381,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Податок на доходи фізичних осіб

24848,7

31473,7

31423,5

99,8

-50,2

126,5

6574,8

 

Єдиний податок

10725,7

12995,8

13223,7

101,8

227,9

123,3

2498,0

 

Плата за землю

9972,0

9727,1

8789,8

90,4

-937,3

88,1

-1182,2

 

Акцизний податок

1537,1

1888,8

2280,2

120,7

391,4

148,3

743,1

 

Податок на нерухоме майно, відмінний від земельної ділянки

757,3

998,0

1325,2

132,8

327,2

175,0

567,9

 

Видаткова частина

Видатки загального фонду зведеного бюджету району виконані в сумі 277,9 млн.грн, що становить 72,6 відсотка уточнених призначень на 2018 рік. Видатки спеціального фонду складають 10,9 млн.грн., що становить 35,5  відсотків уточнених призначень  на  рік .

З районного бюджету здійснено видатків на 247,4 млн.грн., що становить 73,3 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік. Здійснено видатків зі спеціального фонду на суму 7,4 млн. грн., що становить 45,3 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік.

На фінансування захищених статей видатків зведеного бюджету спрямовано 88,2 % коштів в тому числі: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 141,7 млн.грн., що без цільових субвенцій та міжбюджетних трансфертів складає 78,7 % запланованих на звітний період видатків  бюджету, на оплату енергоносіїв 14,3 млн.грн., що складає 7,3 % видатків, на оплату медикаментів 0,9 млн.грн, що складає 0,5 % видатків, на оплату продуктів харчування 1,8 млн.грн, що складає 1,0% видатків  бюджету.

Станом на 1 жовтня 2018 року по загальному фонду кредиторська заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями та за спожиті бюджетними установами енергоносії відсутня.

 

Інформація про виконання зведеного бюджету

Фастівського району станом на 1 липня 2018 року

 

Дохідна частина

 

Станом на 1 липня платниками податків сплачено до загального фонду зведеного бюджету Фастівського району коштів в сумі 37,3 млн. грн, що становить 109,8% до запланованих  показників за січень-червень з урахуванням змін, та 46,7 % до річних показників з урахуванням змін, відповідно до  районного бюджету 19,0 млн. грн, що становить 110,2 %, та 44,4%. Виконання в розрізі місцевих бюджетів.

Аналіз виконання доходної частини (власні та закріплені) на 1 липня 2018 року

 

 

 

 

 

 

 

(грн)

 

Найменування

Бюджет з урахуванням уточнень

Уточнений план

 на січень-червень

 

Факт

Виконання за січень-червень

 

Довідково % виконання до     річного плану

 
 

%

відхилення

 

Бортники

620 000

368 700

289 799

78,6

-78 901

46,7

 

В.Гуляки

700 000

270 300

357 769

132,4

87 469

51,1

 

Веприк

742 000

342 400

446 879

130,5

104 479

60,2

 

Волиця

1 550 600

631 800

870 203

137,7

238 403

56,1

 

В.Снiтинка

614 000

240 800

217 191

90,2

-23 609

35,4

 

Дiдівщина

1 025 000

378 200

412 494

109,1

34 294

40,2

 

Дмитрiвка

700 000

277 400

399 176

143,9

121 776

57,0

 

Дорогинка

2 619 900

1 104 840

712 199

64,5

-392 641

27,2

 

Кищенцi

420 000

182 200

212 544

116,7

30 344

50,6

 

М.Слобiдка

1 646 000

681 200

793 423

116,5

112 223

48,2

 

М.Половецьке

2 335 000

1 159 000

1 397 615

120,6

238 615

59,9

 

М.Снiтинка

593 000

229 000

248 501

108,5

19 501

41,9

 

Оленiвка

656 000

278 100

299 750

107,8

21 650

45,7

 

Паляниченцi

1 547 000

734 400

736 633

100,3

2 233

47,6

 

Пилипiвка

1 216 200

617 100

762 484

123,6

145 384

62,7

 

Пришивальня

531 000

254 600

458 978

180,3

204 378

86,4

 

Скригалiвка

542 000

153 600

290 702

189,3

137 102

53,6

 

Томашiвка

2 300 000

1 062 000

1 002 365

94,4

-59 635

43,6

 

Трилiси

1 804 000

850 100

675 507

79,5

-174 593

37,4

 

Фастiвець

927 000

423 900

517 163

122,0

93 263

55,8

 

Червона

843 000

406 700

413 908

101,8

7 208

49,1

 

Мотовилiвка

2 911 100

1 497 100

1 644 834

109,9

147 734

56,5

 

Яхни

673 000

173 500

299 009

172,3

125 509

44,4

 

Борова

5 964 000

2 905 600

3 037 964

104,6

132 364

50,9

 

Кожанка

3 500 000

1 495 600

1 803 843

120,6

308 243

51,5

 

Разом

36 979 800

16 718 140

18 300 933

109,5

1 582 793

49,5

 

Райбюджет

42 870 000

17 272 500

19 025 910

110,2

1 753 410

44,4

 

Всього

79 849 800

33 990 640

37 326 843

109,8

3 336 203

46,7

 

 

Аналіз виконання загального фонду зведеного бюджету Фастівського району, структура надходжень  та порівняння до відповідного періоду минулого року.

 

Аналіз виконання  зведеного бюджету Фастівського району 

 

по основних видах надходжень

 

 

 

 

 

 

 

 

(тис.грн)

 

Назва доходів

Фактичні надходження за січень-червень 2017 року

Показники за січень-червень 2018 року

2018 в порівнянні до 2017 року

 

Уточнений план

Факт

%

Відхилення

%

Відхилення

 
 

Всього

28877,4

33990,6

37326,8

109,8

3336,2

129,3

8449,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Податок на доходи фізичних осіб

13757,4

17082,0

18845,8

110,3

1763,8

137,0

5088,4

 

Єдиний податок

7168,6

8559,3

9138,6

106,8

579,3

127,5

1970,1

 

Плата за землю

5342,3

5838,4

5252,4

90,0

-586,0

98,3

-89,9

 

Акцизний податок

1143,8

1184,7

1338,4

113,0

153,7

117,0

194,6

 

Податок на нерухоме майно, відмінний від земельної ділянки

342,9

515,2

849,7

164,9

334,5

247,8

506,8

 

 

 

Видаткова частина

 

Видатки загального фонду зведеного бюджету району виконані в сумі 208,1 млн.грн, що становить 55,7 відсотка уточнених призначень на 2018 рік. Видатки спеціального фонду складають 3,9 млн.грн., що становить 22,0 відсоток уточнених призначень  на  рік .

З районного бюджету здійснено видатків на 188,7 млн.грн., що становить 56,8 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік. Здійснено видатків зі спеціального фонду на суму 2,7 млн. грн., що становить 28,4 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік.

На фінансування захищених статей видатків спрямовано 95,7 % коштів в тому числі: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 100,3 млн.грн., що без цільових субвенцій та міжбюджетних трансфертів складає 83,2% запланованих на звітний період видатків районного бюджету, на оплату енергоносіїв 13,3 млн.грн., що складає 11% видатків районного бюджету, на оплату медикаментів 0,6 млн.грн, що складає 0,5% видатків районного бюджету, на оплату продуктів харчування 1,3 млн.грн, що складає 1,0% видатків районного бюджету.

Станом на 1 липня 2018 року по загальному фонду кредиторська заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями та за спожиті бюджетними установами енергоносії відсутня.

 

Інформація про виконання зведеного бюджету

Фастівського району станом на 1 серпня 2018 року

 

Дохідна частина

 

Станом на 1 серпня платниками податків сплачено до загального фонду зведеного бюджету Фастівського району коштів в сумі 44,2 млн. грн, що становить 108,5% до запланованих  показників за січень-липень з урахуванням змін, та 54 % до річних показників з урахуванням змін, відповідно до  районного бюджету 22,1 млн. грн, що становить 106,7 %, та 49,5%. Виконання в розрізі місцевих бюджетів.

Аналіз виконання доходної частини (власні та закріплені) на 1 серпня 2018 року

 

 

 

 

 

 

 

(грн)

 

Найменування

Бюджет з урахуванням уточнень

Уточнений план

 на січень-липень

 

 

Факт

Виконання за січень-липень

 

Довідково % виконання до     річного плану

 
 

%

відхилення

 

Бортники

620 000

401 200

376 900

93,9

-24 300

60,8

 

В.Гуляки

700 000

322 900

429 890

133,1

106 990

61,4

 

Веприк

820 000

417 500

506 957

121,4

89 457

61,8

 

Волиця

1 550 600

760 200

1 005 302

132,2

245 102

64,8

 

В.Снiтинка

614 000

288 200

262 192

91,0

-26 008

42,7

 

Дiдівщина

1 025 000

461 300

491 997

106,7

30 697

48,0

 

Дмитрiвка

700 000

339 900

438 037

128,9

98 137

62,6

 

Дорогинка

2 227 300

1 165 500

798 654

68,5

-366 846

35,9

 

Кищенцi

420 000

210 900

265 574

125,9

54 674

63,2

 

М.Слобiдка

1 758 000

906 900

978 945

107,9

72 045

55,7

 

М.Половецьке

2 395 000

1 381 100

1 519 552

110,0

138 452

63,4

 

М.Снiтинка

593 000

274 300

292 041

106,5

17 741

49,2

 

Оленiвка

656 000

336 900

366 218

108,7

29 318

55,8

 

Паляниченцi

1 547 000

858 500

870 659

101,4

12 159

56,3

 

Пилипiвка

1 361 200

847 300

977 323

115,3

130 023

71,8

 

Пришивальня

605 000

369 500

500 778

135,5

131 278

82,8

 

Скригалiвка

624 400

282 900

347 894

123,0

64 994

55,7

 

Томашiвка

2 300 000

1 247 700

1 246 614

99,9

-1 086

54,2

 

Трилiси

1 804 000

999 100

1 146 937

114,8

147 837

63,6

 

Фастiвець

1 005 700

575 800

625 729

108,7

49 929

62,2

 

Червона

843 000

515 800

517 502

100,3

1 702

61,4

 

Мотовилiвка

2 911 100

1 693 800

1 977 347

116,7

283 547

67,9

 

Яхни

673 000

241 100

371 372

154,0

130 272

55,2

 

Борова

5 964 000

3 322 200

3 578 696

107,7

256 496

60,0

 

Кожанка

3 500 000

1 764 400

2 161 629

122,5

397 229

61,8

 

Разом

37 217 300

19 984 900

22 054 737

110,4

2 069 837

59,3

 

Райбюджет

44 623 410

20 706 000

22 098 525

106,7

1 392 525

49,5

 

Всього

81 840 710

40 690 900

44 153 262

108,5

3 462 362

54,0

 

 

Аналіз виконання загального фонду зведеного бюджету Фастівського району, структура надходжень  та порівняння до відповідного періоду минулого року.

 

Аналіз виконання  зведеного бюджету Фастівського району 

 

по основних видах надходжень

 

 

 

 

 

 

 

 

(тис.грн)

 

Назва доходів

Фактичні надходження за січень-липень 2017 року

Показники за січень-липень 2018 року

2018 в порівнянні до 2017 року

 

Уточнений план

Факт

%

Відхилення

%

Відхилення

 
 

Всього

35489,4

40690,9

44153,3

108,5

3462,4

124,4

8663,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Податок на доходи фізичних осіб

16881,1

20474,0

21879,7

106,9

1405,7

129,6

4998,5

 

Єдиний податок

8703,0

10223,2

10937,1

107,0

713,9

125,7

2234,1

 

Плата за землю

6594,1

6894,7

6772,6

98,2

-122,1

102,7

178,5

 

Акцизний податок

1280,6

1419,0

1456,8

102,7

37,8

113,8

176,2

 

Податок на нерухоме майно, відмінний від земельної ділянки

520,7

661,7

1112,4

168,1

450,7

213,6

591,7

 

 

 

Видаткова частина

 

Видатки загального фонду зведеного бюджету району виконані в сумі 228,4 млн.грн, що становить 60,0 відсотка уточнених призначень на 2018 рік. Видатки спеціального фонду складають 6,4 млн.грн., що становить 21,1  відсоток уточнених призначень  на  рік .

З районного бюджету здійснено видатків на 204,7 млн.грн., що становить 60,7 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік. Здійснено видатків зі спеціального фонду на суму 5,0 млн. грн., що становить 24,0 відсотка уточнених бюджетних призначень на 2018 рік.

На фінансування захищених статей видатків спрямовано 92,7 % коштів в тому числі: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 111,7 млн.грн., що без цільових субвенцій та міжбюджетних трансфертів складає 81,2% запланованих на звітний період видатків  бюджету, на оплату енергоносіїв 13,6 млн.грн., що складає 9,9 % видатків, на оплату медикаментів 0,7 млн.грн, що складає 0,5 % видатків, на оплату продуктів харчування 1,4 млн.грн, що складає 1,0% видатків  бюджету.

Станом на 1 серпня 2018 року по загальному фонду кредиторська заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями та за спожиті бюджетними установами енергоносії відсутня.

 

 

 

Інформація про затвердження місцевих бюджетів

Фастівського району на 2018 рік.

 

Відповідно до вимог чинного бюджетного законодавства у Фастівському районі до 25 грудня 2017 року було затверджено 1 районний, 23 сільських та 2 селищних бюджети. 

 Районний бюджет Фастівського району затверджено в сумі 300,9 млн. грн., в тому числі, загальний фонд в сумі 297,0 млн. грн., та спеціальний фонд в сумі 3,9 млн. грн.

На фінансування видатків по соціальному захисту населення заплановано надходження цільових субвенцій  з державного бюджету в сумі 123,1 млн. грн.

При формуванні видаткової частини бюджету було враховано нові соціальні норми, зокрема  збільшення розміру мінімальної заробітної плати до 3723  гривень та розміру прожиткового мінімуму до  1700  гривень.    

                                                                                  

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ начальника управління фінансів

Фастівської районної  державної адміністрації

20.10.2017 року № 01-04/125

 

 

 

 

Порядок

про складання і виконання розпису

районного бюджету Фастівського району

 

І. Загальні положення

 

1.1.   Порядок про складання і виконання розпису районного бюджету Фастівського району (далі – Порядок) визначає процедури складання і виконання розпису районного бюджету Фастівського району (далі – районний бюджет).

 

1.2.   Розпис районного бюджету на відповідний рік (далі – розпис) має бути збалансованим та включати:

розпис доходів районного бюджету (далі – розпис доходів), що поділяється на річний розпис доходів загального і спеціального фондів районного бюджету та помісячний розпис доходів загального і спеціального фондів районного бюджету;

розпис фінансування районного бюджету (далі – розпис фінансування), що поділяється на річний розпис фінансування загального і спеціального фондів районного бюджету та помісячний розпис фінансування загального та спеціального фондів районного бюджету;

розпис асигнувань районного бюджету (за винятком надання кредитів з районного бюджету), що поділяється на річний розпис асигнувань районного бюджету (за винятком надання кредитів з районного бюджету) загального і спеціального фондів та помісячний розпис асигнувань загального і спеціального фондів районного бюджету (за винятком надання кредитів з районного бюджету);

розпис повернення кредитів до районного бюджету та надання кредитів з районного бюджету (далі – розпис кредитування), що поділяється на річний розпис повернення кредитів до районного бюджету та надання кредитів з районного бюджету, помісячний розпис повернення кредитів до загального і спеціального фондів та надання кредитів із загального і спеціального фондів районного бюджету;

річний розпис витрат спеціального фонду районного бюджету з розподілом за видами надходжень, помісячний розпис спеціального фонду районного бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків).

 

1.3.   Річний розпис асигнувань районного бюджету (за винятком надання кредитів з районного бюджету) – це розпис асигнувань загального і спеціального фондів районного бюджету на рік у розрізі головних розпорядників коштів (далі – головні розпорядники) за програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету й повною та скороченою економічною класифікацією видатків бюджету без розподілу за періодами року.

 

1.4.   Помісячний розпис асигнувань загального фонду районного бюджету (за винятком надання кредитів з районного бюджету) – це розпис асигнувань загального фонду районного бюджету на рік за місяцями в розрізі головних розпорядників за програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету й повною та скороченою економічною класифікацією видатків бюджету.

Скорочена економічна класифікація видатків бюджету включає: оплату праці (код 2110), нарахування на оплату праці (код 2120), медикаменти та перев’язувальні матеріали (код 2220), продукти харчування (код 2230), оплату комунальних послуг та енергоносіїв (код 2270), дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (код 2281), окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (код 2282), соціальне забезпечення (код 2700). Решта економічних кодів видатків відображаються загальною сумою за кодом 5000 ,,Інші видатки”.

 

1.5.   Річний розпис витрат спеціального фонду районного бюджету з розподілом за видами надходжень – це річний розпис витрат спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання), в розрізі доходів (за кодами класифікації доходів бюджету), фінансування (за кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання), повернення кредитів до спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і кодами класифікації кредитування бюджету).

Помісячний розпис спеціального фонду районного бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) – це помісячний розпис витрат спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, кодами повної та скороченої економічної класифікації видатків бюджету, кодами класифікації кредитування  бюджету та кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання) в розрізі доходів (за кодами класифікації доходів бюджету), фінансування (за кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання), повернення кредитів до спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і кодами класифікації кредитування бюджету).

Розпис складається без помісячного розподілу власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків.

 

1.6.   Розпис складається відповідно до бюджетних призначень, установлених у рішенні про районний бюджет та затверджується начальником управління фінансів Фастівської райдержадміністрації в місячний термін з дня прийняття цього рішення.

Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про районний бюджет, в обов’язковому порядку складається тимчасовий розпис на відповідний період згідно зі статтею 79 Бюджетного кодексу України.

         Тимчасовий розпис на відповідний період складається відповідно до вимог розділу 2 цього Порядку з обмеженнями, встановленими Бюджетним кодексом України.

 

1.7. Головні розпорядники бюджетних коштів (далі – розпорядники) повинні затвердити у кошторисах обсяг коштів на заробітну плату з нарахуваннями,  для проведення розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, у повному обсязі в розрахунку на рік з урахуванням коштів загального та спеціального фондів відповідно до вимог статтей 51, 77 Бюджетного кодексу України, рішення про районний бюджет.  До кошторисів додаються детальні розрахунки за КЕКВК 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» на підставі затверджених в установленому порядку лімітів.

ІІ. Складання розпису

 

2.1.   Складання розпису починається зі складання розпису доходів, розпису фінансування та розпису повернення кредитів до районного бюджету.

 

2.2.   Розпис доходів складається відділом доходів управління фінансів Фастівської районної державної адміністрації (далі – управління фінансів) та подається до бюджетного відділу управління фінансів.

 

2.3.   Розпис фінансування складається бюджетним відділом управління фінансів з урахуванням необхідності покриття помісячних касових розривів загального фонду районного бюджету.

 

2.4. Розпис повернення кредитів до районного бюджету складається бюджетним відділом управління фінансів.

        

2.5.   На основі складених розписів доходів, фінансування та повернення кредитів до районного бюджету бюджетний відділ розраховує граничні помісячні обсяги асигнувань та надання кредитів із загального фонду районного бюджету в розрізі головних розпорядників коштів.

Бюджетний відділ управління фінансів визначає головним розпорядникам помісячні обсяги асигнувань загального фонду в розрізі кодів програмної класифікації видатків або в цілому головному розпоряднику та доводить  лімітні довідки до кожного головного розпорядника.

         Головні розпорядники за участю розпорядників нижчого рівня згідно з отриманими лімітними довідками уточнюють проекти кошторисів, складають проекти планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів та подають бюджетному відділу управління фінансів зведені проекти цих документів для перевірки їх відповідності показникам лімітних довідок.

Спеціалісти бюджетного відділу управління фінансів, згідно з розподілом функціональних обов’язків, аналізують зазначені матеріали, уносять при необхідності до них корективи і подають їх заступнику начальника управління – начальнику бюджетного відділу.

Заступник начальника управління – начальник бюджетного відділу зводить отримані від спеціалістів матеріали, вносить при необхідності корективи і подає на затвердження начальнику управління фінансів у двох примірниках.

        

2.6.   Один примірник оригіналу затвердженого розпису на паперових носіях та в електронному вигляді передається Фастівському управлінню  Державної казначейської служби України Київської області.

Другий примірник оригіналу залишається у бюджетному відділі управління фінансів.

        

2.7.   Управління фінансів надає Фастівському управлінню  Державної казначейської служби України Київської області та відповідним місцевим бюджетам району на паперових та електронних носіях помісячний розподіл міжбюджетних трансфертів, які надаються з районного бюджету місцевим бюджетам, за кодами відповідних місцевих бюджетів згідно із затвердженим розписом районного бюджету.

 

2.8.   Бюджетний відділ управління фінансів протягом трьох робочих днів після затвердження розпису доводить головним розпорядникам витяг із розпису, що є підставою для затвердження в установленому порядку кошторисів, планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів.

 

ІІІ. Унесення змін до розпису

 

3.1.   Унесення змін до розпису здійснюється у разі:

необхідності перерозподілу бюджетних асигнувань в розрізі економічної класифікації видатків бюджету у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника;

прийняття нормативного акта про передачу бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого головного розпорядника;

прийняття рішення щодо передачі нерозподілених бюджетних призначень на визначену у рішенні Фастівської районної ради про районний бюджет мету між головними розпорядниками;

прийняття рішення про зменшення бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів у разі вчинення ними порушень бюджетного законодавства, визначених пунктами 24, 29 і 38 статті 116 Бюджетного кодексу України, на суму вчиненого порушення;

прийняття рішення щодо перерозподілу видатків районного бюджету на централізовані заходи між адміністративно-територіальними одиницями;

необхідності збільшення бюджетних асигнувань спеціального фонду районного бюджету відповідно до положень пункту 3.9 цього Порядку;

необхідності унесення змін до розпису доходів, до розпису фінансування або до розпису кредитування;

унесення змін до рішення про районний бюджет.

 

3.2.   Унесення змін до розпису за загальним і спеціальним фондами районного бюджету передбачає затвердження довідок про унесення змін до кошторисів, планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету та планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) за формами згідно додатків 11, 12, 13, 14 до Інструкції про складаня і виконання розпису Державного бюджету України, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 року № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету»,  зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2002 року за № 86/6374 (із змінами) (далі – Інструкція) у порядку, встановленому для затвердження цих документів.

                  

 

         3.3.   У міжсесійний період районної ради Фастівська районна державна адміністрація має право збільшувати (зменшувати) обсяги дохідної та видаткової частин районного бюджету в разі збільшення (зменшення) району обсягів міжбюджетних трансфертів з Державного бюджету та обласного бюджету, здійснювати їх розподіл (перерозподіл) між головними розпорядниками коштів районного бюджету з подальшим унесенням змін до рішення про районний бюджет.

У разі прийняття розпорядження Фастівською районною державною адміністрацією структурні підрозділи управління фінансів готують довідки про унесення змін до розпису в загальному порядку.

        

         3.4.   Зміни до помісячного розпису мають відповідати таким вимогам:

      бути збалансованими за місяцями, тобто не порушувати загального обсягу показників загального або спеціального фонду районного бюджету на місяць, якого стосуються такі зміни;

         не змінювати загального обсягу показників загального або спеціального фонду районного бюджету на рік, за винятком унесення змін до рішення районної ради про районний бюджет;

         враховувати фактично виділені асигнування за попередній період (при внесенні змін до розпису асигнувань та розпису кредитування), фактичні надходження коштів за період з початку року (при внесенні змін до розпису доходів та розпису фінансування за формами згідно з додатками 4, 5, 6 до Інструкції);

         проводитися переважно за відсутності зареєстрованої у Фастівському управлінні Державної казначейської служби України Київської області, на момент унесення змін до розпису асигнувань, кредиторської заборгованості за тим кодом економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету, за яким передбачається зменшення асигнувань;

         відповідати вимогам рішення про районний бюджет та інших нормативно-правових актів;

 

                3.6.   На підставі рішення сесії районної ради, розпорядження голови районної державної адміністрації та наказу управління фінансів вносяться зміни до розпису районного бюджету. Після затвердження довідок про унесення змін до розпису районного бюджету в трьох екземплярах, два оригінали довідок передаються Фастівському управлінню Державної казначейської служби України Київської області на паперових і електронних носіях один з яких, після відзначки Фастівського управління Державної казначейської служби про отримання, повертається до управління фінансів. Третій примірник довідок надається головному розпоряднику коштів.

                 

         3.7.   Зміни до розпису оформляються таким чином:

         підписуються начальником управління фінансів або особою, що виконує його обов’язки;

         затверджуються головою Фастівської районної державної адміністрації або особою, що виконує його обов’язки;

         доводяться до Фастівського управління Державної казначейської служби України Київської області.

        

         3.8.   Бюджетний відділ управління фінансів здійснює облік змін до розпису і надсилає їх копії головним розпорядникам коштів, що є підставою для затвердження довідок про внесення змін до кошторисів та планів асигнувань (за винятком надання кредитів із бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), планів використання бюджетних коштів та помісячного плану використання бюджетних коштів.

         Головні розпорядники протягом трьох робочих днів подають Фастівському управлінню Державної казначейської служби України Київської області реєстри змін розподілу показників зведених кошторисів, зведених планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, зведених планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та зведення показників спеціального фонду у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів, змінені зведені плани використання бюджетних коштів та зведені помісячні плани використання бюджетних коштів.

         Головні розпорядники коштів доводять відповідні зміни до розпорядників нижчого рівня, які, в свою чергу, вносять зміни до кошторису та плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджетів, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та зведення показників спеціального фонду, плану використання бюджетних коштів та помісячного плану використання бюджетних коштів за формами згідно з додатками 9, 10 до Інструкції.

 

         3.9.   Відповідно до частини четвертої статті 23 Бюджетного кодексу України витрати спеціального фонду районного бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право проводити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 Бюжетного кодексу), якщо цим Бюджетним кодексом та/або рішенням про районний бюджет не встановлено інше.

         Протягом бюджетного періоду розпорядники бюджетних коштів уносять зміни до спеціального фонду кошторису за власними надходженнями на підставі довідки про підтвердження надходжень до спеціального фонду на спеціальні реєстраційні рахунки, що відкриті у Фастівському управлінні Державної казначейської служби України (додаток 7 до Інструкції), та довідки про унесення змін до кошторису за погодженням із спеціалістами бюджетного відділу управління фінансів, без унесення відповідних змін до бюджетного розпису за спеціальним фондом районного бюджету.

         Розпорядники нижчого рівня протягом року подають головним розпорядникам завірені Фастівським управлінням Державної казначейської служби України копії довідок про підтвердження надходжень на спеціальні реєстраційні рахунки установи, що відкриті у Фастівському управлінні  Державної казначейської служби України Київської області за власними надходженнями.

         Розпорядниками уносяться зміни до спеціального фонду кошторису в частині збільшення надходжень та видатків у разі, коли обсяги власних надходжень спеціального фонду кошторису фактично перевищили обсяги, враховані під час затвердження відповідного бюджету, з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року. Зміни уносяться на підставі розрахунків з відповідним обґрунтуванням.

                У разі, коли фактичний обсяг власних надходжень бюджетних установ з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року менший від планових показників, врахованих у спеціальному фонді кошторису, розпорядники зобов’язані за три тижні до кінця бюджетного періоду унести зміни до спеціального фонду кошторису в частині зменшення надходжень і видатків з урахуванням очікуваного виконання спеціального фонду кошторису у відповідному бюджетному періоді. Розпорядники упорядковують бюджетні зобов’язання з урахуванням унесених до спеціального фонду кошторису змін.

        

         3.10. Унесення змін до розпису за спеціальним фондом за іншими надходженнями здійснюється у порядку, встановленому для унесення змін до розпису за загальним фондом, за яким після унесення відповідних змін до розпису складаються довідки про унесення змін до кошторису. У разі коли загальна сума інших надходжень спеціального фонду, які надійшли на відповідну мету, з урахуванням залишку коштів на початок року, перевищує передбачену розписом на відповідний бюджетний період, відділ доходів та бюджетний відділ управління фінансів за поданням головних розпорядників збільшує планові показники за спеціальним фондом шляхом унесення змін до розпису.

         Для цього головний розпорядник повинен надати управлінню фінансів детальні обґрунтовані розрахунки розпорядників на підставі довідки про підтвердження надходжень на спеціальні реєстраційні рахунки, що відкриті в Фастівському управлінні Державної казначейської служби України (за формою, наведеною в додатку 7 до Інструкції), та належні пояснення щодо необхідності унесення змін до розпису.

         За наявності на рахунку головного розпорядника залишків бюджетних коштів на початок року, які можуть бути використані для здійснення видатків, передбачених розписом на поточний рік, та у разі, коли загальна сума інших надходжень спеціального фонду, які надійшли до цього фонду на відповідну мету, не перевищує передбаченої розписом на відповідний період, зміни до розпису не уносяться.

         У разі перевищення показників розпису спеціального фонду за окремим видом надходжень в межах загального обсягу надходжень, які надійшли на відповідну мету, зміни до розпису не уносяться.

        

 

ІV. Виконання та звітність

 

         4.1. Виконання розпису здійснюється наростаючим підсумком з початку року.

        

         4.2. Зведення, складання та надання звітності про виконання районного бюджету здійснюється Фастівським управлінням Державної казначейської служби України Київської області:

         щодо доходів – враховуючи розпис доходів, наростаючим підсумком з початку року;

         щодо фінансування – враховуючи розпис фінансування наростаючим підсумком з початку року;

         щодо видатків – враховуючи розпис асигнувань наростаючим підсумком з початку року;

         щодо розпису повернення кредитів та надання кредитів – враховуючи розпис повернення кредитів до районного бюджету та надання кредитів із районного бюджету наростаючим підсумком з початку року.

 

         4.3. До 5-го числа місяця, що настає за звітним, Фастівське управління Державної казначейської служби України проводить з відповідними відділами управління фінансів звірку розпису за загальним фондом районного бюджету за звітний період, уточненого з урахуванням унесених змін.

 

4.4. У звіті про виконання районного бюджету за спеціальним фондом відображаються планові показники, враховані при затвердженні рішення про районний бюджет, та уточнені планові показники з урахуванням змін, унесених до кошторисів.

         Звіт про виконання розпису за спеціальним фондом районного  бюджету складається за бюджетними програмами головних розпорядників у розрізі джерел надходжень, ураховуючи розпис витрат спеціального фонду районного бюджету з розподілом за видами надходжень.

 

 

 

Начальник управління                                                                О.О. Білан

 

 

Інструкція з підготовки бюджетних запитів по проекту районного бюджету на 2018 рік

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

 

 

,

 

 

 

 

 

 

Паспотри бюджетних програм на 2018 рік

Звіти виконання бюджетних програм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДодатокРозмір
бюджет 2018.doc52.5 КБ
_2018.doc175 КБ
УФ_2018 (1).doc135.5 КБ
бюджет 2018.xls88 КБ
до бюджетних запитів на 2018 р.jpg175.42 КБ
107.jpg180.59 КБ
107 стор 2.jpg93.45 КБ
_РДА 01.08.2018.doc117.5 КБ