Skip to Content

Фастівська райдержадміністрація

Фастівська районна державна адміністрація

Адреса: 08500, м.Фастів, Київської області, пл.Соборна,1.

Тел. (04565) 5-14-44  Факс: (04565) 6-02-31

E-mail: fastivraj@i.ua

Розпорядок роботи: з 8.00 до 17.15, обід з 12.00 до 13.00,

вихідні: субота-неділя

Керівництво райдержадміністрації

Воронін Дмитро Олександрович,

голова райдержадміністрації,

тел. 5-14-44 (приймальна): факс: (04565) 6-02-31

 

Народився 8 грудня 1964 року в Києві.

Закінчив в 1989 році - Київський державний педагогічний інститут ім. Горького (спеціальність «географія і біологія»). В 2003 р. - Вищий навчальний заклад Київський славістичний університет («облік і аудит»). В 2007 р. — Інститут післядипломної освіти Івано - Франківського національного технічного університету нафти і газу («економіка підприємства»).

Працював з 04.1993 — 08.1993 - голова комітету з питань молоді Київської міської державної адміністрації, м.Київ.

08.1993 — 01.1994 - генеральний директор, президент Української фінансової компанії “Альфа”, м.Київ;

02.1999 — 10.1999 - президент закритого акціонерного товариства “Укрнафтагаз”, м.Київ;

04.2002 — 10.2004 - начальник Київського регіонального управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, м.Київ;

05.2005 — 10.2005 - заступник генерального директора дочірньої компанії “Укртрансгаз”, м.Київ;

10.2005 — 12.2005 член ради директорів — директор з матеріально-технічного постачання дочірньої компанії “Укртрансгаз” НАК “Нафтогаз України”, м.Київ;

12.2005 — 09.2006 - перший заступник генерального директора дочірньої компанії “Укрнафтогазкомплект” НАК “Нафтогаз України”, м.Київ;

06.2010 — 12.2010 - заступник генерального директора Державне підприємство “Держекосистема”, м.Київ;

2012-2014 рр - голова наглядової ради товариства з обмеженою відповідальністю “Українська консалтингова компанія”, м.Київ

03. 2015-07.2017 -голова Бориспільської РДА.

З 03 липня 2017 року призначений головою Фастівської райдержадміністрації. 

Згідно розподілу обов’язків Воронін Д.О. очолює районну державну адміністрацію, здійснює керівництво її діяльністю. Несе відповідальність за виконання покладених на державну адміністрацію завдань і за здійснення нею своїх повноважень. Формує її склад. У межах бюджетних асигнувань, виділених на її утримання, визначає структуру райдержадміністрації.

 

Муцинов Володимир Вікторович,

 перший заступник голови райдержадміністрації,

тел. 5-14-12: факс: (04565) 6-02-31

 

Народився 14 листопада 1973 року в м. Кіровограді.

Закінчив у 1995 році Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування (спеціальність - "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз господарської діяльності"); у 1998 році - Українську академію зовнішньої торгівлі (спеціальність - "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"); у 2005 році - Київський національний університет ім. Т.Г.Шевченка (спеціальність - "Правознавство").

Працював у банківській сфері, приватному секторі, займався підприємницькою діяльністю.

Має стаж державної служби, обіймав керівні посади на державних підприємствах.

Працював у Бориспільській райдержадміністрації начальником відділу організаційно-інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю. 

З 14 серпня 2017 року призначений на посаду першого заступника голови Фастівської районної державної адміністрації.

До сфери діяльності Муцинова В.В. віднесені питання: соціально-економічного розвитку; стратегічного планування і структурної перебудови господарського комплексу, регіональних програм, промисловості, євроінтеграції та інвестицій, зовнішньоекономічної діяльності, бюджетної, цінової політики, статистики, банківської справи, державного страхування, регуляторної політики та підприємництва, цивільного захисту населення, мобілізаційної роботи, торговельного і побутового обслуговування населення, мисливського    господарства, будівництва та житлово-комунального господарства, містобудування і   архітектури, газифікації населених пунктів, паливно-енергетичного комплексу,  транспорту та зв'язку, надзвичайних ситуацій, дорожнього господарства,  забезпечення законності у діяльності підприємств, установ і організацій різних форм  власності галузей, які курує. 

 

Волков Юрій Віталійович,

        заступник голови райдержадміністрації,

       тел. 5-14-43: факс: (04565) 6-02-31

 

Народився 10 грудня 1969 року в м.Фастів Київської області.

Закінчив у 1993 році Український державний аграрний університет (спеціальність автоматизація і електрифікація сільського господарства); у 1999 році – Національний технічний університет України «КПІ» (спеціальність – видавничо-поліграфічна справа); у 2010 році – Національну академію державного управління при Президентові України (спеціальність – «Державне управління»)

Працював з 1994 по 2002 рік у Фастівському малому поліграфічному підприємстві «Поліфаст» інженером, головним інженером. З 2002 по 2005 рік був директором поліграфічного підприємства «Поліфаст».

У квітні 2005 року призначений на посаду заступника голови Фастівської районної державної адміністрації.

Згідно розподілу обов´язків Волков Ю.В. веде питання освіти, охорони здоров´я, культури, фізичної культури і спорту, туризму, материнства і дитинства, сім´ї та молоді, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.

 Керівництво райдержадміністрації

Голова адміністрації

Воронін Дмитро Олександрович 
 

Приймальна
(04565) 5-14-44

Перший заступник голови адміністрації

 

(04565) 5-14-12

Заступник голови адміністрації
Волков Юрій Віталійович

(04565) 5-14-43

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження голови

адміністрації

від  16 липня 2015 року 274-од

 

Р О З П О Д І Л

обов’язків між головою, першим заступником голови,

заступником  голови  Фастівської районної державної адміністрації

 

Голова райдержадміністрації

 Питання:

контролю за забезпеченням законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян; бюджету, фінансів та обліку; міжнародної та зовнішньоекономічної діяльності; здійснення державного контролю за станом фінансової дисципліни, обліку та звітності, виконанням державних контрактів і зобов′язань перед бюджетом, належним і своєчасним відшкодуванням шкоди, заподіяної державі;  здійснення в установленому порядку регулювання інвестиційної діяльності; використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля; здійснення загального керівництва в районі мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною.

            У разі відсутності голови райдержадміністрації його повноваження виконує перший заступник голови адміністрації, а в разі відсутності останнього – заступник голови, згідно розпорядження голови райдержадміністрації.

            Координує і контролює діяльність усіх структурних підрозділів райдержадміністрації та забезпечує взаємодію з органами місцевого самоврядування сіл та селищ щодо виконання покладених на районні державні адміністрації завдань та здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, а також безпосередньо спрямовує діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації:

  • управління фінансів;
  • відділу економіки;

-  сектору житлово-комунального господарства, будівництва та цивільного захисту населення;

- головного спеціаліста з питань режимно-секретної, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації.

Координує взаємодію адміністрації з територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади:

- Фастівським міським відділом головного управління МВС України у Київській області (по обслуговуванню м.Фастова та Фастівського району);

- Фастівським відділом державної служби охорони управління державної служби охорони при ГУМВС України в Київській області;- відділом державної автомобільної інспекції по обслуговуванню території Фастівського району Управління Державтоінспекції ГУ МВС України в Київській області;

- Фастівською кримінально-виконавчою інспекцією управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Київській області;

-     міжрайонним відділом Служби безпеки України у Київській області;

-  Фастівським управлінням Державної казначейської служби України  Київської області;

-  сектором інспектування в м.Фастові і Фастівському районі Василь-ківської об’єднаної державної фінансової інспекції;

-  Фастівським відділенням Васильківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області;

-   міськрайонним управлінням юстиції.

Координує взаємодію адміністрації з:

- міськрайонною прокуратурою;

- міськрайонним судом;

- Фастівським об’єднаним міським військовим комісаріатом;

- Фастівським міжрайонним управлінням Головного управління Держ-санепідемслужби у Київській області;

- Фастівським міжрайонним відділом лабораторних досліджень ДУ «Київський ОЛЦ ДСЕС України»;

- управлінням Держземагенства у Фастівському районі;

- управлінням Пенсійного фонду у м.Фастові та  Фастівському районі.

   Загальні функціональні повноваження першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації

Перший заступник голови, заступник голови та керівник апарату райдержадміністрації відпо­­відно до розподілу обов’язків:

1. Забезпечує виконання положень Конституції України,  законів Украї­­­­ни, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, основних завдань та повноважень районної  державної  адміністрації  у  визначених  сферах діяль­ності, рішень Фастівської районної ради, спрямовує, координує та контролює роботу відповідних  управлінь, відділів, інших структурних підрозділів адміністрації, а також районних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління райдержадміністрації, щодо:

- реалізації в районі актів Президента України, Програм діяльності Кабінету Міністрів України, розробки відповідних заходів та планів;

- здійснення державного контролю за напрямами, визначеними у статті  16 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”;

- формування та виконання районного бюджету;

- підготовки проектів програм соціально-економічного  та  культурного розвитку району, цільових програм з інших питань;

- аналізу і оцінки стану економічного, соціального та культур­но­го розвит­ку району у відповідних сферах;

- забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

- виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Прем'єр-міністра  України,  голови облдержадміністрації, голови райдерж-адміністрації;

- підготовки засідань консультативних, дорадчих, інших допоміжних органів, утворених головою районної державної адміністрації;

- опрацювання проектів розпоряджень голови адміністрації;

- вирішення питань діяльності відповідних управлінь, відділів, інших структур­них підрозділів адміністрації відповідно до розпо­ділу обов’язків.

2. Вносить  на розгляд голови райдержадміністрації пропозиції з питань:

що належать до компетенції райдержадміністрації;

ініційованих центральними органами виконавчої влади, їх терито­ріаль­ни­ми підрозділами в районі, управлін­нями, відділа­ми, іншими структурними підроз­ділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування;  

взаємодії райдержадміністрації з районною радою, центральними органами виконавчої влади, територіальними підроз­ділами, виконавчими комітетами сільських та селищних рад.

3. Відповідає за підготовку проектів розпоряджень голови райдерж­ад­мі­ні­страції, планів роботи райдержадміністрації, інших докумен­тів, що готу­ють­ся в райдержадміністрації, вживає вичерпних заходів щодо забезпечення процедури їх підготовки, врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів, візує та вносить на розгляд голови адміністрації доопрацьовані проекти.

4. Дає доручення управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам райдерж­адміністрації, відповідно до розподілу обов’язків. 

Організує надання у встановленому порядку державних (адміністра­тив­них), інформаційних, у тому числі через мережу Інтернет, послуг підпоряд­ко­ваними структурами.

5. Бере  участь у розгляді питань відповідно до розподілу обов’язків в райдержадміністрації, управліннях, відділах, інших струк­турних підрозділах адміністрації та територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади в районі, виконкомах сільських та селищних рад.

Від імені райдержадміністрації у встановленому порядку веде переговори та листування з юридичними і фізичними особами з питань, віднесених до його компетенції.

6. За дорученням голови райдержадміністрації забезпечує розгляд депутатських запитів та депутатських звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад, виступає в засобах масової інформації, дає інтерв’ю з питань, віднесених до власної компетенції.

7. В установленому порядку здійснює особистий прийом громадян та забезпечує розгляд їх звернень.

8. Повертає ініціаторам звернення документи та інші матеріали, внесені з порушенням установленого порядку.

9. Сприяє органам місцевого самоврядування та їх посадовим особам у взаємодії з райдержадмістрацією та її апаратом.

10. Забезпечує контроль за здійсненням органами місцевого самовряду­вання делегованих повноважень органів виконавчої влади.

11. Забезпечує взаємодію райдержадміністрації з громадськими органі­за­ціями з урахуванням загальнодержавних і місцевих інтересів, у встанов­леному порядку сприяє виконанню їх статутних завдань, забезпечує додер­жання законних прав цих об’єднань громадян.

12. Вносить голові адміністрації пропозиції  щодо  призначення на поса­ди та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозді­лів адміні­страції та їх заступників, а також пропозиції щодо заохочення або притяг­нення їх до дисциплінарної відповідальності.

13. Здійснює за дорученням голови райдержадміністрації керів­ництво відповідними консультативними, дорадчими та іншими допоміж­ними орга­нами, службами, комісіями, що утворюються головою райдерж­адміні­страції.

14. Погоджує структуру, штатний розпис, плани роботи управлінь, відділів, інших структурних підрозділів  адміністрації  згідно  з розподілом обов’язків.

15. Погоджує у встановленому порядку укладення та розірвання керів­ника­ми відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації контрактів з керів­никами підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управ­ління райдержадміністрації та підпорядковані цим структурним підрозділам.

16. Погоджує у встановленому порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління адміністрації. 

17. Без довіреності представляє Фастівську райдержадміністрацію у судах усіх інстанцій при розгляді цивільних, господарських, адміністративних, кримінальних справ з повним обсягом прав сторони судового процесу з питань, віднесених до його компетенції згідно з цим розподілом обов’язків.

18. У встановленому порядку бере участь у проведенні атестації та щорічної оцінки виконання відповідними державними службовцями покладе­них на них обов’язків і завдань.

19. За рішенням голови райдержадміністрації здійснює інші функції і повноваження.

 

Перший заступник голови адміністрації

 

Питання:

реалізації повноважень адміністрації у сфері соціально-економічного розвитку району; реалізації програм з енергозбереження та підвищення енергоефективності; управління майном, приватизації, сприяння розвитку підприємництва та здійснення державної регуляторної політики; промисловості, енергетики, транспорту і зв’язку;  здійснення контролю за збереженням і раціональним використанням державного  майна; додержання виробниками продукції стандартів, технічних умов та інших вимог, пов’язаних з її якістю та сертифікацією; додержання правил торгівлі, побутового, транспортного, комунального обслуговування, законодавства про захист прав споживачів; зайнятості населення, праці та заробітної плати; охорони праці та своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці; додержання громадського порядку, забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та міграційної політики, правил технічної експлуатації транспорту та дорожнього руху; додержання правил благоустрою, збирання, утилізації і захоронення промислових, побутових та інших відходів, містобудування, житлово-комунального господарства, додержання законодавства з питань реклами; збереження житлового фонду; реалізації державної політики у сфері захисту населення території від надзвичайних ситуацій; використання та охорони земель, лісів, надр, води, атмосферного повітря, рослинного і тваринного світу та інших природних ресурсів.

Координує та контролює діяльність таких структурних підрозділів адміністрації:

-  відділу економіки ;

            -  управління соціального захисту  населення (у межах повноважень);

-  управління фінансів;

-  відділу з питань надання адміністративних послуг;

-  відділу житлово-комунального господарства, будівництва та цивільного захисту населення;

-   сектору містобудування і архітектури.

            Координує діяльність адміністрації з:

 - відділом статистики у Фастівському районі (згідно з розподілом обов’язків);

-  головним державним інспектором праці територіальної інспекції праці у Київській області;

            - Фастівським відділенням Васильківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (в межах доручень голови адміністрації);

-  Фастівським управлінням Державної казначейської служби України  Київської області (в межах доручень голови адміністрації);

-  управлінням Пенсійного фонду України у м.Фастові і Фастівському районі (у межах повноважень);

            -   Фастівським   міським   відділом (з обслуговування м.Фастова та Фастівського району)   головного   управління   МВС  України  в Київській області  (в межах доручень голови адміністрації);

            -  головним державним інспектором  Державної інспекції з контролю за цінами у Київській області;

            -   Фастівським міськрайонним центром зайнятості;

            -   управлінням  Держземагенства у Фастівському районі Київської області (в межах повноважень).           

            Взаємодіє та сприяє діяльності:

            - споживчих товариств;

            - спілки захисту та сприяння підприємництву в м.Фастові та Фастівському районі;

            - комерційних банків.

            Забезпечує в  межах повноважень через структурні підрозділи адміністрації координацію діяльності підприємств, установ і організацій району:

            -  енерго-, нафто-, газопостачання;

-  промисловості;

            -  будівництва, газифікації, житлово-комунального господарства;

            -  будівництва та експлуатації доріг;

            -  із заготівлі та переробки вторинних ресурсів;

            -  лісового господарства;

            -  матеріально-технічного забезпечення;

            -  торгівлі, побутового та транспортного обслуговування;

            -  інспекції державного технічного нагляду по Фастівському району;

            - планування, обліку та управління майном, приватизації та роздержавлення.        

Заступник голови райдержадміністрації 

 Волков Ю.В.

Питання:

забезпечення   реалізації повноважень адміністрації у сфері соціальної політики в галузі науки, освіти, культури, охорони здоров’я,   фізкультури і спорту, сім’ї, жінок, молоді та неповнолітніх; соціального захисту населення; ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи; оборонної роботи та мобілізаційної підготовки; охорони пам’яток історії та культури; реалізації повноважень  адміністрації у сфері сільського господарства; додержання ветеринарних правил.

            Координує та  контролює діяльність таких структурних підрозділів адміністрації:

            - управління соціального захисту населення (згідно з розподілом обо-в’язків);

            - відділу освіти;

            - відділу культури, молоді та спорту;

            - служби у справах дітей та сім’ї;

            -  районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей  та молоді;

- районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) .

            - управління агропромислового розвитку;

- головного спеціаліста з питань режимно-секретної, оборонної та мобілізаційної роботи  (в межах повноважень) .

            Координує діяльність адміністрації з:

            - комунальним закладом «Фастівський центр первинної медико-санітарної допомоги»;

            -   Фастівською ЦРЛ;

            -    державним закладом «Вузлової лікарні станції Фастів ПЗЗ»;

            - філією комунального закладу КОР «КОЦЕМД та МК» Фастівської станції екстреної медичної допомоги.

            Взаємодіє та сприяє діяльності:

  • організацій та установ гуманітарної сфери;
  • районної організації Українського товариства охорони природи;
  • районної ради товариства мисливців та рибалок;
  • асоціації фермерів;
  • управлінню ветеринарної медицини у Фастівському районі;
  • Фастівської районної державної насіннєвої інспекції;
  • ради сільськогосподарських підприємств Фастівського району.

            Забезпечує в межах повноважень через структурні підрозділи адміністрації координацію діяльності підприємств, установ та організацій району:

  • охорони здоров׳я;
  • культури;
  • освіти;
  • фізичної культури і спорту;

-  Фастівським міжрайонним управлінням Головного управління Держ-санепідемслужби у Київській області  (згідно з розподілом обов΄язків);

- Фастівським управлінням Державного казначейства Головного управління Державного казначейства у Київській області (згідно з розподілом обов’язків);

             -  сільськогосподарського виробництва;

            -   агрохімічного, ветеринарного та зоотехнічного забезпечення агропро-мислового комплексу;

- оборонної роботи (в межах доручень голови адміністрації).

 

СТРУКТУРА

Фастівської районної державної адміністрації

Апарат адміністрації

  1. Керівництво
  2. Головний спеціаліст з питань режимно-секретної, оборонної та мобілізаційної роботи
  3. Відділ організаційно-кадрової роботи
  4. Загальний відділ
  5. Юридичний відділ
  6. Відділ фінансово-господарського забезпечення
  7. Відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації
  8. Відділ ведення Державного реєстру виборців
  9. Сектор звернень громадян

 Управління, відділи, інші структурні підрозділи адміністрації

  1. Управління агропромислового розвитку
  2. Управління соціального захисту населення
  3. Управління фінансів
  4. Відділ економіки
  5. Відділ освіти
  6. Відділ культури, молоді та спорту
  7. Відділ з питань надання адміністративних послуг
  8. Служба у справах дітей та сім’ї
  9. Сектор містобудування та архітектури
  10. Сектор житлово-комунального господарства, будівництва та цивільного захисту населення
  11. Архівний сектор