Skip to Content

Державна виконавча служба – питання відповіді

ЗВІТ

про роботу Фастівського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області за 2016 рік.

 

     На протязі 2016 року на виконанні перебувало 10474   виконавчих проваджень на суму 291 742 492  грн., з яких 6 279 виконавчих проваджень на суму 163 761 314  грн. завершено, що становить по кількості – 60   %, по сумам – 56 %, фактично виконано 1 441  виконавчих проваджень на суму 9 179 126 грн., що становить по кількості  14  %, та по сумах 3 %.

      У 2016 році надходження зменшилось  на 2 509   виконавчих проваджень , по сумах зменшилось  на 6 936 658 грн.. Зменшилась  кількість завершених виконавчих проваджень на 2 414 , та   по суму 29 098 776 грн., а також зменшилась кількість фактично виконаних виконавчих проваджень на 318 , та  по сумах на суму 4 375 503 грн.

         Станом на 01.01.2017 року у відділі згідно штатного розпису є 12 державних виконавців, з них :

Василенко М.Б.- начальник відділу,

Кузнєцова К.М. – заступник начальника відділу.

Бучацький Ю.О. – заступник начальника відділу,

Костецький М.М. - головний державний виконавець,

Турська Л.В. – головний державний виконавець,

Маліцька М.А. – старший державний виконавець.

Є вакантними 6 посад державних виконавців.

Окрім того у відділі працюють :

Цируль К.А. – головний спеціаліст відділу,

Яківчук Н.О. – документознавець,

Гришко О.В. – оператор комп’ютерного набору.

На протязі 2016 року на виконанні у відділі перебувало 8 виконавчих проваджень на суму 94 745,00 грн. щодо виконання рішень про стягнення заробітної плати. Станом на 01.01.2016 року всі виконавчі провадження завершені.

На протязі 2016 року на виконанні у відділі перебувало 2 172 виконавчих проваджень про стягнення аліментів. Станом на 01.01.2017 року залишок виконавчих документів вказаної категорії становить 1 627 виконавчих проваджень.

 

На протязі 2016 року державними виконавцями відділу стягнуто та перерахованого 646 530 грн. виконавчого збору, а також стягнуто та перераховано до державного бюджету  53 397 грн. витрат на проведення виконавчих дій, що в порівняні з 2015 роком на 171 331 грн. більше стягнення виконавчого збору, та на 17 353 грн. стягнення витрат на проведення виконавчих дій.

На протязі 2016 року  державними виконавцями відділу  проводились рейди з представниками Фастівського МР УПФУ, представниками комунальних підприємств, щодо виконання виконавчих проваджень про стягнення заборгованості на користь УПФ та комунальних підприємств. Щомісячні звірення з УДАІ Фастівським МРВ щодо стягнення штрафів. Співпраця з головами, секретарями селищних та сільських рад, головами вуличних комітетів.

         Здійснювалися виїзди на дільниці, здійснювався опис та арешт майна боржників, здійснювалися інші заходи передбачені чинним законодавством  для всебічного й повного виконання виконавчих документів тощо.

 

Інформація про відділ :

Фастівський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області.

Адреса: Київська область місто Фастів , вул. Суворова, 1 2 поверх.

Телефони: (04565)  6-33-40, 6-59-55, 5-26-16.

Ел. адреса : info@fs.dvs.gov.ua.

Керівництво:

Василенко Марина Борисівна  - начальник відділу,

Кузнєцова Катерина Миколаївна – заступник начальника відділу.

Бучацький Юрій Олександрович – заступник начальника відділу.

Державні виконавці:

Костецький Микола Миколайовича - головний державний виконавець,

Турська Лілія Вікторівна – головний державний виконавець,

Маліцька Маріанна Абдуллаївна – старший державний виконавець.

Працівника відділу :

Цируль Катерина Анатоліївна – головний спеціаліст відділу,

Яківчук Наталія Олександрівна – документознавець,

Гришко Олександр Вікторович – оператор комп’ютерного набору.

Прийомні дні та години:

Середа з 14-00 до 17-00 годин,

П’ятниця з 9-00 до 12-00 годин.

 

 

 

05 жовтня 2016 року набрав чинності Закон України від 02 червня 2016 року № 1404- VIII « Про виконавче провадження» та Закон України « Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» від 02 червня 2016 року № 1403- VIII

 

Відповідно до частини 2 статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» до заяви про примусове виконання рішення стягувач додає квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру - у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи. в



Від сплати авансового внеску звільняються стягувачі за рішеннями про:- стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та за іншими вимогами, що випливають із трудових правовідносин;- обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;- відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також смертю фізичної особи;- стягнення аліментів;- відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення.



Від сплати авансового внеску також звільняються державні органи, інваліди війни, інваліди I та II груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.

Заява про примусове виконання рішення подається до органу державної виконавчої служби або приватного виконавця у письмовій формі разом із оригіналом (дублікатом) виконавчого документа та квитанцією про сплату авансового внеску, крім випадків, коли стягувач звільняється від сплати авансового внеску відповідно до частини 2 статті 26 Закону та у разі виконання рішення Європейського суду з прав людини.

Ненадання стягувачем підтвердження сплати авансового внеску, якщо авансування є обов’язковим, є підставою для повернення виконавчого документу без прийняття до виконання. При цьому слід враховувати вимоги частини 3 статті 26 Закону, якою визначено перелік осіб (у такому разі стягувач повинен додати до заяви про відкриття виконавчого провадження копії документів, які підтверджують його належність до категорій осіб, яких звільнено від сплати авансового внеску) та категорії рішень, за якими авансовий внесок не сплачується.

До обов’язкових вимог до виконавчого документа віднесено:

1) назва і дата видачі документа, найменування органу, прізвище, ім’я, по батькові та посада посадової особи, яка його видала;

2) дата прийняття і номер рішення, згідно з яким видано документ;

3) повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та, за наявності, по батькові (для фізичних осіб) стягувача та боржника, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або адреса місця проживання чи перебування (для фізичних осіб), дата народження боржника - фізичної особи; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стягувача та боржника (для юридичних осіб - за наявності).

4) резолютивна частина рішення, що передбачає заходи примусового виконання рішень;

5) дата набрання рішенням законної сили (крім рішень, що підлягають негайному виконанню);

6) строк пред’явлення рішення до виконання;

7) виконавчий документ підписується уповноваженою посадовою особою із зазначенням її прізвища та ініціалів і скріплюється печаткою. Скріплення виконавчого документа печаткою із зображенням Державного Герба України є обов’язковим, якщо орган (посадова особа), який видав виконавчий документ, згідно із законом зобов’язаний мати таку печатку.

 

 

 

Начальник Фастівського міськрайонного відділу

держаної  виконавчої служби Головного

територіального управління юстиції у

Київській області                                                               М.Б.Василенко

Арешт і вилучення майна боржника


Ст.8 Сторони виконавчого провадження.

1. Сторонами у виконавчому провадженні є стягував і боржник.
2. Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ. Боржником є фізична або юридична особа, визначена виконавчим документом.
3. За виконавчим документом про стягнення в дохід держави коштів або про вчинення інших дій на користь чи в інтересах держави від її імені виступає орган, за позовом якого судом винесено відповідне рішення, або орган державної влади (крім суду), який відповідно до закону прийняв таке рішення. За іншими виконавчими документами про стягнення в дохід держави   коштів або про вчинення інших дій на користь чи в інтересах держави від її імені виступають органи державної податкової служби.
4. У виконавчому провадженні можуть брати участь кілька стягувачів. Кожен з них щодо іншої сторони має право брати участь у виконавчому провадженні самостійно або доручити участь у виконавчому провадженні одному із співучасників.
5. У разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутись до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов’язкові тією мірою, якою вони були б обов’язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
 
У разі якщо сторона виконавчого провадження змінила найменування (для юридичної особи) або прізвище, власне ім’я чи по батькові (для фізичної особи), державний виконавець за наявності підтверджуючих документів своєю постановою, яка затверджується начальником відділу, змінює назву сторони виконавчого провадження.  
 
Ст.9  Представництво сторін у виконавчому провадженні.
1. Сторони можуть реалізовувати свої права і обов’язки у виконавчому провадженні самостійно або через представників.  Особиста участь фізичної особи у виконавчому провадженні не позбавляє її права мати представника, крім випадку, коли боржник  згідно з рішенням зобов’язаний вчинити певні дії особисто.
2. Неповнолітні та особи, визнані судом недієздатними, реалізують свої права та виконують обов’язки, пов’язані з виконавчим провадженням, відповідно до вимог закону.
3. У разі якщо стороною виконавчого провадження є особа, визнана судом безвісно відсутньою, державний виконавець своєю постановою залучає до участі у виконавчому провадженні особу, яка є опікуном її майна.
4. Участь юридичних осіб у виконавчому провадженні здійснюється їх керівниками чи органами, посадовими особами, які діють у межах повноважень, наданих їм законом, або через представників юридичної  особи.
5. Повноваження представника повинні бути підтверджені довіреність, виданою і оформленою відповідно до вимог закону.
 
Ст.12  Права і  обов’язки сторін та інших учасників виконавчого провадження
1. Сторони виконавчого провадження мають право ознайомлюватися з матеріалами виконавчого провадження, робити з них виписки, знімати копії, заявляти відводи у випадках передбачених цим Законом, оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державного виконавця з питань виконавчого провадження у порядку, встановленому Законом, подавати додаткові матеріали, заявляти клопотання, брати участь у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають у ході виконавчого провадження, у тому числі під час проведення експертизи, заперечувати проти клопотань, доводів та міркувань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом.
2. Стягував має право подати заяву про видачу дубліката виконавчого документа, про поновлення строку його пред’явлення до виконання, про відмову від стягнення і повернення виконавчого документа.
3. Сторони мають право укласти мирову угоду про закінчення виконавчого провадження, яка визнається судом, оспорювати належність майна і результати його оцінки, подавати письмові заперечення проти розрахунку державного виконавця щодо розподілу коштів між стягувачами.
4. Інші учасники виконавчого провадження мають право подавати додаткові матеріали, заявляти клопотання, брати участь у провадженні виконавчих дій, давати усні та письмові пояснення, висловлювати свої доводи та міркування з усіх питань, що виникають у ході виконавчого провадження, у тому числі під час проведення експертизи, заперечувати проти клопотань, доводів та міркувань інших учасників виконавчого провадження та користуватися іншими правами, наданими законом для цих осіб.
5. Сторони зобов’язані протягом трьох робочих днів письмово повідомити державного виконавця про повне чи часткове самостійне виконання рішення боржником, а також письмово повідомляти державного виконавця про виникнення обстави, що зумовлюють обов’язкове зупинення виконавчого провадження, про встановлення відстрочки або розстрочки виконання, зміну способу і порядку виконання рішення, зміну місця проживання чи перебування (у тому числі про зміну їх реєстрації) або місцезнаходження, а боржник – фізична особа – про зміну місця роботи.
6. Боржник зобов’язаний:
утримуватися від вчинення дій, які унеможливлюють чи ускладнюють виконання рішення;
надавати у строк, установлений державним виконавцем, достовірні відомості про свої доходи та майно, у тому числі про майно, яким він володіє спільно з іншими особами, про рахунки у банках чи інших фінансових установах;
своєчасно з’являтись за викликом державного виконавця;
письмово повідомляти державному виконавцю про майно, що перебуває в заставі або в інших осіб, а також про кошти та майно, належні боржникові від інших осіб.
7.  Особи, які беруть участь у виконавчому провадженні, зобов’язані сумлінно користуватись усіма наданими їм правами з метою забезпечення своєчасного та в повному обсязі вчинення виконавчих дій.
 

   

 

 

 На протязі 1-го півріччя 2015 року на виконанні  у відділі державної викоанвчої служби Фастівського міськрайонного управління юстиції перебувало 9 129  виконавчих проваджень на суму 190 028 066  грн., з яких 3 894    виконавчих проваджень на суму 86 008 192  грн. завершено, що становить по кількості – 42,65  %, по сумам – 45,26 %, фактично виконано 783 виконавчих проваджень на суму 5 650 862 грн., що становить по кількості  8,57  %, та по сумах 2,97 %.

 

Станом на 01.07.2015 року  зупинено 405  виконавчих проваджень на суму 21 369 339  грн.,  що по сумах становить 7,73 % від залишку, та 20,54% від загальної кількості залишку. На виконанні у бухгалтеріях підприємств, установ , організацій перебуває 921 виконавче провадження на суму 7 848 671 грн. Протягом останнього місяця на виконання надійшло 677  виконавчих проваджень на суму 14 671 350 грн.

     Станом на 01.07.2015 року на виконанні у відділі перебуває 1789 виконавчих проваджень про стягнення аліментів, з яких 84 зупинено в зв’язку з розшуком боржників, 24 в звязку з розшуком майна боржників, 273 викоанчих проваджень перебуває на виконанні у бухгалтеріях підприємств, установ, організацій.

 

Основними причинами невиконання рішень є відсутність у боржника майна та коштів на які можливо звернути стягнення. Також значна кількість осіб, які притягуються до адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху, керують транспортними засобами по дорученню, а відповідно права власності на транспортні засоби за боржниками не зареєстровано, що позбавляє державного виконавця можливості провести стягнення за рахунок майна боржника( а саме транспортних засобів).

Державними виконавцями відділу вживаються всі передбачені чинним законодавством заходи , щодо повного та фактичного виконання рішень та  зменшення залишку виконавчих документів.

Позитивним прикладом виконання рішення судів та інших органів можна назвати щомісячні звірення з Фастівським ДАІ щодо виконання рішень про стягнення адмінштрафів у сфері безпеки дорожнього руху, звірення та спільні наради з УПФ у м. Фастові та Фастівському районі, рейди з представниками комунальних підприємств, що є стягувачами по виконавчим провадженням, співпраця з Фастівською міжрайпрокуратурою, щодо виконання судових рішень за позовами прокурора, співпраця з головами сільських та селищних рад Фастівського району.

 

 

Начальник                                                                                     М.Б.Василенко

 

З 05 жовтня 2016 року набрав чинності Закон України від 02 червня 2016 року № 1404- VIII « Про виконавче провадження» та Закон України « Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішеньі рішень інших органів» від 02 червня 2016 року № 1403- VIII

 

Відповідно до частини 2 статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» до заяви про примусове виконання рішення стягувач додає квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру - у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи. в

Від сплати авансового внеску звільняються стягувачі за рішеннями про:- стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та за іншими вимогами, що випливають із трудових правовідносин;- обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;- відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також смертю фізичної особи;- стягнення аліментів;- відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Від сплати авансового внеску також звільняються державні органи, інваліди війни, інваліди I та II груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.

Заява про примусове виконання рішення подається до органу державної виконавчої служби або приватного виконавця у письмовій формі разом із оригіналом (дублікатом) виконавчого документа та квитанцією про сплату авансового внеску, крім випадків, коли стягувач звільняється від сплати авансового внеску відповідно до частини 2 статті 26 Закону та у разі виконання рішення Європейського суду з прав людини.

Ненадання стягувачем підтвердження сплати авансового внеску, якщо авансування є обов’язковим, є підставою для повернення виконавчого документу без прийняття до виконання. При цьому слід враховувати вимоги частини 3 статті 26 Закону, якою визначено перелік осіб (у такому разі стягувач повинен додати до заяви про відкриття виконавчого провадження копії документів, які підтверджують його належність до категорій осіб, яких звільнено від сплати авансового внеску) та категорії рішень, за якими авансовий внесок не сплачується.

Слід звернути увагу, що органи місцевого самоврядування за своєю політико-правовою природою не є органами державної влади, а є представницькими органами місцевого самоврядування, а тому не звільняються від сплати авансового внеску.

При визначення розміру авансового внеску за судовими рішеннями про забезпечення позову слід враховувати, що, як правило, резолютивна частина такого судового рішення не передбачає наявність суми, яка підлягає стягненню, а тому за такою категорією виконавчих документів авансовий внесок сплачується у розмірі 1 мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі 2 мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи.

При пред’явленні виконавчих документів, за якими стягнення є солідарним, авансовий внесок сплачується стягувачем по кожному виконавчому документу у встановленому частиною 2 статті 26 Закону розмірі.

Авансові внески стягувачів використовуються виконавцем для здійснення витрат виконавчого провадження в порядку, визначеному пунктом 17 розділу VII Інструкції з організації примусового виконання рішень.

Для проведення витрат за рахунок авансового внеску стягувача державний виконавець готує розпорядження згідно (додаток 8 до Інструкції з організації примусового виконання рішень). Кошти з рахунку авансових внесків згідно з розпорядженням державного виконавця перераховуються у розмірі, необхідному для здійснення витрат виконавчого провадження, на спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень, відкриті Міністерством юстиції України, головними територіальними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі в органах Державної казначейської служби України.

До розпорядження державним виконавцем додаються відповідні документи щодо здійснення витрат. Витрати за рахунок авансових внесків здійснюються згідно з кошторисами, затвердженими в установленому порядку.

Відповідно до частини 3 статті 43 Закону України «Про виконавче провадження» після закінчення виконавчого провадження або повернення виконавчого документа стягувачу авансовий внесок повертається стягувачу, якщо інше не передбачено Законом.

Таким чином, у разі закінчення виконавчого провадження або повернення виконавчого документа стягувачу (у тому числі, без прийняття до виконання) невикористаний авансовий внесок повертається стягувачу впродовж 3 робочих днів з дня винесення відповідної постанови (повідомлення). Якщо стягнуті з боржника витрати виконавчого провадження були здійснені за рахунок авансового внеску стягувача, ці кошти перераховуються стягувачу як повернення авансового внеску.

Про використання авансового внеску виконавець готує звіт, в якому наводить перелік витрат виконавчого провадження, які було здійснено за рахунок авансового внеску, із зазначенням сум коштів, які було сплачено на фінансування кожної з витрат. Звіт про використання авансового внеску підписується виконавцем та залишається в матеріалах виконавчого провадження.

При поверненні виконавчого документа з підстав, передбачених частиною 1 статті 37 Закону, звіт про використання авансового внеску надається стягувачу на його письмову вимогу.

Положеннями статті 4 Закону України "Про виконавче провадження" регламентовано обов’язкові та необов’язкові вимоги до виконавчого документа та підстави, за яких виконавчий документ повертається стягувачу без прийняття до виконання.

До обов’язкових вимог до виконавчого документа віднесено:

1) назва і дата видачі документа, найменування органу, прізвище, ім’я, по батькові та посада посадової особи, яка його видала;

2) дата прийняття і номер рішення, згідно з яким видано документ;

3) повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та, за наявності, по батькові (для фізичних осіб) стягувача та боржника, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або адреса місця проживання чи перебування (для фізичних осіб), дата народження боржника - фізичної особи; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стягувача та боржника (для юридичних осіб - за наявності).

4) резолютивна частина рішення, що передбачає заходи примусового виконання рішень;

5) дата набрання рішенням законної сили (крім рішень, що підлягають негайному виконанню);

6) строк пред’явлення рішення до виконання;

7) виконавчий документ підписується уповноваженою посадовою особою із зазначенням її прізвища та ініціалів і скріплюється печаткою. Скріплення виконавчого документа печаткою із зображенням Державного Герба України є обов’язковим, якщо орган (посадова особа), який видав виконавчий документ, згідно із законом зобов’язаний мати таку печатку.

Слід звернути увагу на те, що:

– відсутність у виконавчому документі, який виданий до набрання чинності Законом, дати народження боржника - фізичної особи, – не є підставою для повернення виконавчого документа стягувачу без прийняття до виконання, оскільки на момент видачі документа діяли норми, які не передбачали обов’язкове зазначення цієї вимоги у виконавчому документі;

– реєстраційний номер облікової картки платника податків боржника - фізичної особи, не є обов’язковою вимогою. Відсутність таких даних у виконавчому документі не є підставою для повернення виконавцем виконавчого документа стягувачу без прийняття до виконання. У випадку його відсутності виконавець отримує ці дані у органах фіскальної служби, при цьому до створення умов для безпосереднього доступу державних виконавців, приватних виконавців до державних баз даних і реєстрів, у тому числі електронних, що містять інформацію про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційну інформацію, органи виконавчої влади, що забезпечують ведення таких баз даних та реєстрів, подають відповідну інформацію на письмові запити державних виконавців, приватних виконавців, що надходять у зв’язку з виконавчим провадженням, у триденний строк з дня надходження запиту.

В подальшому виконавець може використати дані боржника - фізичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків тощо) чи юридичної особи, які зазначені боржником у декларації (додатки 1, 2 до Інструкції з організації примусового виконання рішень.)

– для фізичних осіб прізвище та ім’я у виконавчому документі зазначаються обов’язково, а по батькові – за наявності;

– деякі органи державної влади можуть не мати печатки із зображенням Державного Герба України (наприклад, структурні підрозділи патрульної поліції, на яких покладаються обов’язки із забезпечення безпеки дорожнього руху), а постанови можуть скріплюватися іншими печатками (штампами) без зображення Державного Герба України. При прийнятті рішення про повернення виконавчого документу стягувачу без прийняття до виконання державний виконавець повинен перевірити, чи передбачено законом, який регламентує діяльність таких органів, наявність печатки із зображенням Державного Герба України;

– резолютивна частина виконавчого документа повинна містити заходи примусового виконання рішень (стягнення коштів, зобов’язання вчинити певні дії чи утриматися від вчинення певних дій тощо).